سخنرانی بوش در کنگره آمریکا (اشغال کویت توسط عراق)

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حقوق (آموزش_و_پژوهش)
عنوان: سخنرانی بوش در کنگره آمریکا (اشغال کویت توسط عراق)، متن ترجمه به فارسی
قالب: Word
تعداد صفحات: 16
آقای رئیس‌جمهور، آقای رئیس و اعضای کنگره، میهمانان محترم، هموطنان آمریکایی، برای استقبال گرم بسیار سپاسگزارم. ما امشب، شاهد حوادث غم انگیزی در خلیج فارس هستیم که قابل توجه¬اند. در ساعات اولیه صبح روز دوم اوت (آگوست)، در پی مذاکرات و وعده‌هایی که توسط دیکتاتور عراق، صدام حسین مبنی بر عدم استفاده از زور داده شده بود، یک ارتش قدرتمند عراق، علیرغم اعتماد ما به همسایه بسیار ضعیف‌تر خود، کویت حمله کرد. طی سه روز، 120000 سرباز عراقی با 850 دستگاه تانک به کویت ریخته و به جنوب، نقل مکان کرده که تهدید برای عربستان سعودی است. این بود که تصمیم گرفتم برای کنترل این تهاجم، وارد عمل شوم.
در این لحظه، مردان وزنان شجاع ما در آن بیابان¬ها و دریاهای دوردست در کنار نیروهای بیش از 20 کشور دیگر ایستاده و نظاره¬گرند. آن¬ها گروهی از زنان و مردان بسیار خوب ایالات متحده آمریکا هستند که مشغول کاری بس دهشتناک می¬باشند؛ این آمریکایی¬های فداکار آماده بودند که در هر لحظه¬ی مورد نیاز، همسران و فرزندانشان را ترک کنند تا در خط مقدم آن سوی جهان، نبرد کنند. 
آن‌ها به ما یادآوری می‌کنند که چه کسی آمریکا را قدرتمند نگاه داشته: البته آن‌ها؛ در این موقعیت مهم خلیج فارس، روحیه‌ی سربازان زن و مرد ما عالی است. در رویارویی با خطر، آن‌ها شجاعند و به خوبی آموزش دیده و فداکارند.
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حقوق (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2972 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل